Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. 3 lit. F ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2019 r., poz 1429 ) Miejskie Przedszkole nr 60 prowadzi:
- rejestr dzieci
- rejestr zatrudnionych pracowników
- ewidencję akt osobowych pracowników
- rejestr akt i zaświadczeń – awans zawodowy nauczycieli
- rejestr zarządzeń wewnętrznych
- rejestr skarg i wniosków
- ewidencję czasu pracy
- księgę inwentarzową
- archiwum dokumentacji przedszkola.
Dokumentacja udostępniana jest na wniosek zainteresowanego złożony u dyrektora przedszkola.
Stosowne dokumenty zainteresowany odbiera osobiście w gabinecie dyrektora.
Przedszkole prowadzi własne archiwum zakładowe.
Informacje o dokumencie
Odpowiedzialny merytorycznie: Anna PękalskaWprowadzający: Anna Pękalska
Data utworzenia: 2014-10-30 12:54:27
Ostatnia aktualizacja: 2019-09-30 14:04:33
[+] Rejestr zmian dokumentu